Bebban o basse

I lördags var vår plan o gå upp på stan o fixa, fika hos mormor o sen för mig hem o plugga.
Men icke sa nicke...
Kl 8.30 ringde någon o väckte mig, en liten röst sa "få jag vara hos er idag??"
Så planen ändrades kl 11.15 kom en Ebba-Bebba till oss o vi traskade till Wadköping o köpte fika o sen till mormor..
Men stan blev senare, allt tar så mycket längre tid när man har hund o en 4åring med sig, förstår inte varför...=)

Skulle haft Karro på 3 rätters på kvällen, men eftersom damen beslutade att ligga hemma o spy istället så fick hon inte komma. Med andra ord hade jag inget o göra, o en lördag utan planer går inte för sig.
Så mina kära päron fick ta hand om mig istället, kan ju inte se melodifestivalen själv heller!!
(Det är så att min man vägrar se det hela).



Mina små grynd, o Ebba med sin väska som absolut ska med.
(hon brås på mormor, mamma o moster...;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0