Ut i skog och mark

Idag är det onsdag mitt i veckan och vi ska ut med barnen i skogen och leka lekar o fika. Skönt att det är nästan första dagen med minusgrader ute. Men kaffe o macka är fixat och termobyxorna framme så det ska nog gå bra detta hoppas jag.

Igår provade Jonna o jag core med boll, verkligen ett bra pass det var tufft och det kändes att det tog på flera olika delar av kroppen värt att prova och jag kommer absolut gå igen. Men ikväll är dte dags för combat med Maria. Det är så underbart skönt att jag fått in flera träningspass på rad denna vecka. Känner verkligen hur mycket bättre både kropp och huvud mår när jag får träna.
Men ibland finns det på gott och ont andra saker som man måste prioritera, men har tänkt mig att få in i alla fall 3-4pass/vecka det måste funka!

Nehej som sagt dags o ta sig iväg till skolan, blir nog bil idag när jag har så mycket saker med mig + att det faktiskt är kallt och halt!

Ha en bra dag!



Ungefär såhär såg Jonna och jag ut igår också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0