Trötter idag

Idag när jag kom hem efter vfu:n blev jag sådär akut super duper trött knappt så att jag hängde ihop. La mig på sängen för o skriva lite om dagens tankar inför uppgiften och poff så hade jag sovit 20min, behövligt!

Men sen var te bara o masa sig upp för o städa ett par trappor.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och har just fixat en skiva till Per och en ny till min lilla bil.
Strax dags o dra sig iväg till Njoy för o möta upp Maria och Jonna, Maria ska med o prova combat idag, får se hur dte hela går för mig med tanke på den träningsvärk jag har sedan både måndagen och tisdagen, haha fortsätter jag såhär kan ja inte gå imorgon. We like träningsvärk! Har saknat det! Men imorgon blir det "vilodag", eftermiddagen/kvällen kommer spenderas i några trapphus då där får jag min motion imorgon!

nehej undra om jag hinner förbi ICA för o fixa ett ärende först?? Kanske tar det efter, med min tidsuppfattning skulle det sluta med att jag stog på ICA 10 i och ska möta Maria strax före 6 utanför Njoy så jag tror jag tar beslutet att vänta och göra det efter...



Funderar så på om vi ska skaffa katt eller inte??
Daniel skulle mer än gärna skaffa katt men ja är ju egentligen ingen kattmänniska.
Men är så sugen på ett djur!
Och hund har jag inte tid att ta hand om + att jag har min älskade lilla prins Bamse!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0