Torsdag i en rasande fart

Kan inte riktigt förstår att dte är torsdag, det har verkligen gått fort vet inte riktigt hur jag ska hänga med och hinna med hela vägen fram till jul. Ibland stressar i alla fall jag upp mig för jag är orolig att jag inte ska hinna men i nästa sekund så är jag lugn och seg som kola och då blir det tajt på slutet.
Vilket fall så är det en hel del kvar att göra inför julen, kan man börja baka redan nu?? Godis och annat gott eller blir det lite läskigt till jul då?? Kanske ska köra på min vanliga, MAX 2 dagar innan startar vi och kvällen innan tjatar jag o bråkar med Daniel att han måste hjälpa till då vi blir klara medan han tittar oförstående på mig och undrar varför man Måste göra allt från grunden och inte kan köpa färdigt eller i alla fall halvfärdigt. Men nej inte hos mig dte går inte ska det vara så ska det vara ordentligt ;)
Tänk sådana rutiner man hinner skaffa sig på så kort tid egentligen...

Jaja nog talat om julen dte är ju faktiskt bara 10/12, hela två veckor kvar!
Idag är dte i alla fall torsdag, ska bege mig till skolan snart för seminarie om det deliberativa samtalet känns spännande, vi ska tydligen ha en miniföreläsning om det, haha detta kan bli flummigt, kan ju alltid hoppas iof. Sedan blir det en lyx/firar lunch med Emma innan jag ska bege mig till några trapphus för o skrubba lite, yay vad roligt för mig! Men måste sluta i tid för kl 18 ska jag möta Therese vid farbror blå huset sedan ska vi trampa mot Maria och det gröna huset, spännande eftersom ingen av oss vet vart det ligger och iaf jag har ju Europas sämsta lokalsinne, haha men det ska nog gå bra detta. Där vankas det i alla fall mysig tjejkväll, längtar med andra ord mest till lunchen och till kvällen idag, tiden där emellan vet jag inte riktigt det kan ta och skutta någonstans enligt mig...

Nehej nu ska ja se om fläcken på tröjan är borta, finnemang som man är så spilde jag mjölk på tröjan nyss, bister man blir!!! Volket fall, ha en toppen dag!!!






Kommentarer
eve

den där bilden va inte ok......hahaaaa

2009-12-10 @ 11:46:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0