Tomtens dag!

Ja man kan ju undra vad jag gör här vid datorn en sådan här dag. Men dte har hänt något oväntat, något underbart!! Vi har en stund över, ca 1 timma mellan två julfiranden... Helt underbart man kan sitta o slappa lyssna på julmusik med Galenskaparna och bara ha det lugnt o skönt.
Har nyss varit o ätit frukost hor mamma o pappa och fått lite klappar, Daniel o jag hade klapp byte med glögg o skinkmacka innan vi gick och snart bär det av till Maria och Adam o Daniels familj o i eftermiddag blir det hem till syster o min familj. Det är ett jäkla åkande och ätande denna dag på året. Men dte är härligt trotts allt...

Igår kokade vi skinka, rullade lite fler köttbullar, gjorde fler chokladgodisar och en saffrans och äpplekaka, paketen fick papper o snören och granen står nu grann o fin i vardagsrummet.

Med andra ord är vi mer än redo för tomten nu.

Lägger upp lite bilder från igår och av mina fina presenter som jag fått idag.
En berlock från Thomas Sabo till mitt armband, Sex and the city boxen (med 6 säsonger), lite kropps produkter, en almenacka från morfar o momor med hundar (har fått en sådan i säkert 10år om inte mer...=)vi köpte ett wii sport resort till oss själva och lite annat... Älskar paket o julen!!!

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!


  
  
  


Kommentarer
sofie

åh så bra! nu vet jag vad vi ska göra hela nästa år! man kan ju aldrig kolla på aex and the city för mycket menar jag.. ;)

2009-12-26 @ 01:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0