sammanfattning

Julafton är över och det är juldagen också...

Julafton gick i matens tecken kan man lugnt säga, tror jag aldrig varit så mätt i hela mitt liv under en sådan lång period, haha hemskt vad mat man åt den dagen. Fick massa fina julklappar och hade en mycket trevlig och glad dag.

Bästa citatet från dagen får bli från Ebba när hon öppnar ett paket:

"Det kanske är en ring eller något annat dyyrrrbart!" (med rullande R) Hahah den ungen är inte riktigt klok!

Juldagen började mycket mycket seg, vi sov länge, tog en promenad, spelade vårt nya Wii sport Resort o hade en allmänt mysig dag. Vid halv 7 tiden hoppas jag in i taxin osminkad och dan för att bege mig till Johanna och få hjälp med piffningen. Där var dte redan full fart och jag blev stylad med en as cool dress ur Johannas garderob o sminkad o resultatet blev sexy ;) hehe om jag får säga det själv iaf och det får jag ju... haha
Strax efter kom Sandra och partyt va igång, vi hamnade tillsammans med sjukt mycket folk på Strömpis, träffade massa kända ansikten som jag inte sett på länge, underbart!!!

Lägger upp lite bilder istället från dessa dagar som får tala för sig själva...

  

Jul hos familjen Gardsiö!

  
  
  Jul hod familjen Egeryd/Andersson

Juldagen

  
  
  
  

Bilder säger mer än tusen ord... ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0