Regnig tisdag

Idag är det en sådan där dag då det verkligen är skönt att vara student, klockan ringde kl 8.00 men kom inte upp förens 8.30, sitter just nu här ny duschad och magen är full av gröt och banan.
Ska strax slå mig ner i soffan för o läsa lite eller ja egentligen en hel del men jag slipper gå ut idag, det är så skönt. Jag kan sitta inne i soffan i mina myskläder hela dagen och bara dricka te och kaffe och läsa intressanta böcker ;)

Ikväll ska jag leka med Jonna, dags för det härliga Core passet med boll igen och sedan blir det mys i soffan igen dock då hemma hos Jonna, omväxling förnöjer ;)

Denna dag kommer gå i soffans tecken... Känns lagom för idag!

http://www.youtube.com/watch?v=UrHndmWNa_A



Bamse och jag är soffans mysmästare ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0