Onsdag är det va??

Denna vecka är en sådan där vecka när jag har svårt o veta vilken dag det är.
Men idag tror jag dte är onsdag, uteslutningsmetoden, mös med Jonna igår och då var det DHW med andra ord tisdag och efter tisdag kommer onsdag =)

Jonna och jag va på ett riktigt bra pass igår, trodde aldrig att Core med boll skulle vara något för mig, jag på en boll?? Men det är riktigt bra, man känner verkligen att det tar och att det stärker hela kroppen. Sådant gillar vi. Efter gasade vi hem till Jonna och åt varmamackor och kollade Ugly Betty och DHW. En toppen kväll som alltid!



Denna dag har börjat över förväntan. Va hemskt trött när jag vaknade men ska göra vad jag kan för o hålla mig från kaffet idag, kanske blir en kopp i eftermiddag men kände starkt att jag drack för mycket igår va helt skakig i hela kroppen hela kvällen haha.
Vilket fall så gick jag upp 7.40 och plockade ordning allt och gick ner i tvättstugan så nu sitter jag här med frukosten framför mig. Andra vändan av maskiner är igång, badrummet är skurat och jag är duschad och ska börja skriva rent en uppgift som jag inte riktigt vet om jag gjort rätt. Men jag hoppas att mina kurskamrater kan hjälpa mig på den fronten, tur man har den lilla "familjen" ;).

Efter skolan får jag se om dte blir o städa en trapp eller två innan Maria kommer och hämtar mig. Ikväll ska Maria (Daniels syster), Jonna och jag på Afrodans, det va längesedan jag var på det o ny version ska det vara av den också. Detta kan bli kul! Brukar få så skön känsla av afro =)


Ha en toppen dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0