Mitt i veckan dagen, onsdag

Då var det onsdag och om en vecka är det bara en dag före jul och jag har hunnit massor och har troligen hel hel del kvar. Men nu är vi här i alla fall.
Dagen kommer bestå av trappstädning, besök på banken, fixa ett par julklappar, hoppas hinna förbi mormor och sen sushi med Karin (beroende på vad klockan blir där så kanske det blir lite bonde med Sofie...).

Undra hur jag ska ta mig runt till mina trappor idag när dte är -1,1 och MASSOR av snö?? Jag är ju ingen hejare på att cykla i snö men vet inte om ja orkar åka bil runt heller... får s ehur dte ser ut när jag väl kommer ut.
Först ska jag i alla fall och titta på ett annat jobb. Har en hel del jobb att göra före jul nu, några kan jag iof göra före nyår men jag hoppas hinna dem före jul, som vanligt alla mina trappor och salongen och utanför det blir det flyttstädning av två lägenheter och en stor stor lokal som också ska röjas... Spännande för mig hur jag ska hinna allt detta mitt i julstöket... haha Men allt går bara man vill, skönt att jag inte kan sitta o rulla tummarna i alla fall...

Nehej lila bra att jag tar mig iväg o börjar dagen kanske?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0