Min dag i bild



En typisk bild för min dag i dag.
Har nästan hetsätit clementiner idag, bort med det onda i halsen och tröttheten ska det.
Kaffe har heller inte varit en bristvara idag, lite mörkchoklad har såklart också piggat upp min lilla hjärna.
Boken i nederkant av bilden ser kanske inte då lockande ut men jag måste säga att det är en av de bättre böckerna vi läs på denna kurs. Jag gillar den, har nu inte läst hela men det jag läst är bra helt enkelt!
Nu ska jag nog sätta på lite mer kaffe och slå mig ner i soffan och fortsätta läsa, nu är det bara två häften kvar sedan har jag nått mitt mål i läsning för dagen, känns skönt!
Ska se om jag inte hinner skriva rent lite också innan det är dags o kliva ur mjukisbyxorna och Daniels stora sköna tröja och glida i träningskläderna och möta Jonna, the best Jonna in the world! =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0