Måndag

Jaha då var det måndag igen, helgen har varit mer än bra!
Julklappsshopping, Winnerbäck, middag med syster, plugg, hem till päronen och lite annat trevligt.

Men nu är det en ny vecka med fler nya möjligheter och ett jullov i sikte.
Börjar veckan mycket hurtigt med att strax bege mig till badhuset med syster för att simma i alla fall en kilometer, sedan hem o fila på det sista i papret som ska vara inne kl 12 idag, känner mig klar så ska bara läsa det en gång till.. Sedan blir det en power walk med Sofie i oset innan älsklingen och jag har beslutat oss för en lång lång myskväll i soffan, ska laga korvgryta och se på True Blood kan bara bli en bra dag detta!

  spontant kort på delar av sällskapet,
syns det att de inte är redo? haha





Kommentarer
Jonna

Ni ser ut att haft roligt. :)

Ska skärpa mig med min blogg nu!

2009-12-14 @ 17:53:28
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0