Måndag morgon

Jaha då satt man här igen så där äckligt tidigt trotts att man inte ska iväg på någon Vfu men idag nalkas det föreläsningar, som jag längtar!! eller?? mm, nja egentligen gör jag nog faktiskt inte det, men men redan kl 12 får jag åka hem. Ska upp på stan o lämna tillbaka en tröja till mamma och köpa lite små saker, finns risk att jag trillar förbi stadim för o prova ett par jeans jag hittade där i lördags. Egentligen är det väl det sista man ska köpa såhär före jul, saker till sig själv.. Men jag tror jag gillar dom, men det vet ja ju inte förens jag har provat dem men de ser sköna ut lixom =) Efter stan tänkte jag mig en sväng till gymmet det kan behövas efter denna helg, blev inget onyttigt igår kväll iof, hamnade ju här och inte kom jag härifrån direkt, rasade direkt i säng istället senare än planerat...

Ikväll måste jag verkligen ta tag i o plugga annars händer dte inte mycket det är Daniels dag att laga mat så jag kan verkligen bara luta mig tillbaka efter träningen och ta tag i saker jag borde tagit tag i för flera dagar sedan...
Svårt med disciplinen nu för tiden, känner att jag behöver ett jullov nu.

Nehej dags o dra på sig kläderna och se om det är så mycket regn i luften som Sofie säger så det är bäst att ta bilen, tusan vore skönt o cykla när jag ska upp på stan direkt efter... Jaja det reder sig!

Ha en toppen dag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0