Lyckorus

Jag har en konstig känsla idag, en bra känsla, vet inte vart den kommer ifrån...
Jag har haft ett sådant där lyckorus idag, har bara haft lust att skratta, skutta och skrika idag... Precis sådär som Ronja gör när våren kommer... Kanske är det för att denna vecka har varit så bra? Kanske för att vi ska på Winnerbäck imorgon? Kanske för att Sandra och Karro kommer hem nästa helg?? Och för att en hel drös av andra trevliga människor kommer hem nu till jul?? Eller kanske rent av för att det är jul snart?? Eller är jag bara kär och galen?? Kanske har jag kommit på vilket underbart och fantastiskt liv jag har?? (Märker ni hur positiv jag är??)

Känner mig i alla fall sjukt glad idag och jag känner på mig att detta kommer bli en underbar helg, och jag har flera toppen helger framför mig det vet jag!!! Kan inte sluta le... =) Önskar mig flera sådana här dagar...
Saknar ni ett leende kan ni få två av mig!

Alexandra Andersson




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0