Lördag = Tvätt, julbak, julgodis, fika, promenad

Fredagen gick i städningens tecken som större delen av denna vecka har gjort, på kvällen blev dte mys i soffan och julbord alla oss, gjorde bland annat min första Jansson och den blev mer än godkänd enligt min expert till sambo, bra det!
Lördagen har varit fullt upp, kl 9 började tvättmaskinerna gå varmt med våra skitiga kläder, vi åt en god frukost med mormors bröd innan det var dags för det värsta julstöket, tror vi hunnit allt idag, haha.
Vi har:
Stekt köttbullar
Gjort skorpor
saffransbullar med vit choklad
Polkabrownies
choklad-ris godisar
knäck i mängder
 Ojoj va vi har stökat i köket idag jag och min älskling, men bra blev det allt.
Har även hunnit med en promenad och en fika med Sofie...

Men nu har jag inte tid o sitta här o tjata längre måste hinna in i duschen så ja kan ut o dricka vin o skaka rumpa med min älskade Sandra osm kommer till Örebro om ca 10 min!!!!!!!!!!!


  
  
   
 Mumsigt värre!!!



Kommentarer
eve

men va gooaaaaa grejer! helt galet att ni kunde hinna med allt de där, superwomen deluxe!

2009-12-20 @ 21:30:01
sofie

gottigott med mumsigaste bullarna! jag vet vem jag ska anställa nästa år ;)

2009-12-20 @ 22:18:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0