Lördag 12/12, is the shit!!!

Lyckoruset fortsätter...

Dagen har börjat toppen, ska strax bege oss upp på stan för julshopping sedan ikväll gäller det!
Ikväll är det WINNERBÄCK och det kommer bli sjukligt bra vet jag!!!
Ska dit med älsklingen, syster, svåger och två av deras kompisar, sedan vet jag att dte kommer vara en hel drös med härliga människor där som jag känner! Längtar så sjukt mycket.
Tyvärr har Jonna och Jimmy passat på o bli sjuka till ikväll... D E T mina vänner är så dumt att man inte ens kan tala om det, TYPISKT!!!!


Nu måste jag hoppa in i duschen och sätta fart på dagen så jag hinner något full rulle hela helgen...


Klicka för att stänga bilden

Sötaste sjuklingarna ever, KRYA PÅ ER!!!



Kommentarer
eve

oh vilket fint foto!!!

2009-12-13 @ 19:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0