Galen kväll med galna tjejer

I lördag kom Äntligen Sandra hem (och Karro kom också hem mitt i natten!) och det var dags för lite efterlängtat party och skaka rumpa och vin pimplande. Vi började kvällen hemma hos Johanna, med vin, musik och såklart girltalk om allt mellan himmel och jord. Vi begav oss till Strömpis senare för att slänga benen kring väggarna och allmänt ha det bra. Det som händer på Strömpis stannar på Strömpis, eller??? haha
Kom just igåg att jag o Johanna låg på dansgolvet en sväng, bartendern blev sur på mig för att han hällde ut en shot jag köpte, träffade kusinerna, träffade massa annat folk, vi levde allmänt rövare må jag säga. Kul var det må jag säga. Älskar att alla är hemma igen!!!

  
 Kattis va bakis men kom o sa hej i alla fall...
  





Kommentarer
Sandra

Haha nyktert....

2009-12-21 @ 10:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0