En present piggade upp

När älsklingen kom hem smög han in o la något i min julstrumpa, trotts min akuta nyfikenhet satt jag kvar och rörde inget. Efter en stund kom han in och höll fram strumpan och sa att jag faktiskt fick titta =)
Älskar presenter!!! Har pratat ett tag om att jag skulle vilja köpa en sådan där lång grej som man tänder ljus med men inte har det blivit av. Nu behöver jag inte det heller för det var precis vad älsklingen stoppade i min julstrumpa idag!! TACK!! Den kommer användas mycket, det vet jag...






Kommentarer
Jonna

Söt han är. :) Det var nog den störst tändaren jag har sett. ;) Tack för ikväll gumman

2009-12-08 @ 22:45:12
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0