Dagen före dagen före JULAFTON

Det är dagen idag det!!!
Igår städade jag hela långa dagen för ovanlighetensskull. Men jag är extremt lycklig för att Maria har hjälpt mig med dessa uppdrag, hade nog inte pallat annars om jag ska vara ärlig. Har nästan städat varje dag i ca 1 vecka nu, det känns i kroppen och syns!! Händerna är äckligt torra till o med knäna är torra och början till skavsår, det blir så när man får ligga o knäskura golv. Men nu är vi klara och nu återstår bara två ynka trapphus men det tar jag en annan dag för idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa Karro som jag längtat.
Men först ska jag träffa min lill skrutta Evelina det är inte ofta man har sådan tur på en och samma dag. Och inte mindre värt att nämna Sandra ska också med o fika och så hoppas vi på att Jonna dyker upp också, sen kan dte inte bli så mycket bättre enligt mig. Jag längtar verkligen efter mina vänner nu, vill bara sitta och mysa och prata om allt och bara vara mig själv, det är så underbart att vara med sina allra närmaste för då kan man verkligen slappna av, de vet mer om mig än vad jag gör och jag älskar det.
Med mina bästa vänner kan jag vara mitt vanliga töntiga barnsliga Lally!! Hihi thats me ;)

Men nu ska jag dra på mig alla kläder jag kan hitta och skutta iväg o köpa en liten julklapp och lägga på lådan till en mycket omtänksam och gullig dam som lärt mig mycket här i livet!

Ha en underbar dag och se upp så ni inte halkar!!





Maria är alltid lika glad, trotts att hon jobbat sedan tidig morgon och direkt efter kom o hjälpte mig och klockan började nog närma sig 8 här i alla fall. Och det va ett par timmars jobb kvar, underbara människa!!



Starka män har vi både Maria och jag o hjälpsamma är de också, här fick de visa vilka muskler de hade genom o hjälpa till o röja lite/mycket.







Kommentarer
sofie

duktiga du!

2009-12-22 @ 15:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0