Att man har så många muskler i en mage...

Fantastiskt att man har så många muskler i en mage måste jag säga, och att alla kan göra ont samtidigt. haha Core med boll is the shit!! Underbart, får se hur kroppen känns i eftermiddag nu när det blev combat igår också, blir skönt för mig o springa i trappor i eftermiddag ;)

Idag är dte i alla fall torsdag, jag hade beslutat mig för o cykla till vfu:n idag men så smsa jag Anna och hon övertala mig o åka bil, ockej ja va inte svår o övertala latmasken tittar gärna fram när det är minus grader ute.

Idag ska Linda och jag hålla i en bildlektion tilsammans får vi se om vi får ordning på halva klassen, haha det är mer än nog med 9 barn ibland! Undra hur det ska gå o vara lärare själv? Kanske står där med 30 barn själv, huva vad har jag gett mig in på??

Men som sagt annars händer inte mycket idag: Vfu här på morgonen, städa trappor i eftermiddag, baka till fredagsfikat och sedan måste jag nog tyvärr plugga lite men len sväng i soffan med lite god mat ska vi nog hinna med också.
Nu är det verkligen dags o åka!

Ha en bra dag!



Efter lite Core så är denna kropp inte långt borta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0