Äntligen är det fredagsmyyyys...

Fredag, snö, kallt och jobb.
Just desa sista dagar har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv, antar att det är så det är när man jobbar mellan 9.00-19.00, man varken hinner eller orkar så mycket mer än det.
Vilket fall så blev jag/vi klara med städning av första lägenheten igår, super duper skönt måste jag säga.
Så nu är det bara fönstrena kvar i den lägenheten sedan ska jag sätta tänderna i mamma o pappas lägenhet, ja nu är det dags... Idag går flyttlasset upp till Sthlm för dom, både bra och dåliga känslor för det...
Daniel och jag har i alla fall bestämt att åka upp i mellandagarna och hälsa på dom.

Men nehej som sagt nu är det dags o skutta över o putsa lite fönster, hoppas inte gubbarna har skräpat ner för mycket... Då halstrar jag dom =)

Ikväll kluras det på o bli lite mini julbord här hemma, men det beror på hur länge jag känner för o jobba och om jag kan lura iväg Daniel till affären, vore ju mer än skönt enligt mig!


Ha en toppen fredag o njut av julstämningen!!!



Maria lyser upp min tillvaro ;)



Kolla coolaste och läskigaste trappen...
Man går som man har gjort på dig i den... haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0