Alex provar nya saker...



Har flera gånger gått på ICA och spanat på något nytt kallat:
Pepparkaksrulle
Nyfiken som jag är så kunde jag inte idag låta bli när jag hittade några i ett skåp på mamma och systers salong. Jag snappade åt mig en och satte tänderna i den. Vet dock inte om detta var något höjdare. Är man en sådan där person som älskar deg och annat joks när man bakar då är detta en toppen grej, smakade precis som papparkaksdeg. Nu är ju inte jag en sådan person snarare tvärtom. Så för mig är detta ingen höjdare alls. Men gillar man pepparkaksdeg så köp, tveka inte en sekund.




Kommentarer
Maria!

Nej nej nej!!! Till och med jag som älskar deg tyckte de var vidriga! Peter köpte dom i förra veckan....

2009-12-06 @ 19:48:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0