Alex provar nya saker...

Ballerina Pepparkaka

Denna gång föll lotten på Ballerina med pepparkakssmak.
Har faktiskt köpt hem dem en annan gång, när jag fyllde år men varken Daniel eller jag hann få någon då, gästerna var allt för nyfikna på dem. Så häromdagen tänkte jag att denna gång ska det bli våran tur.
Och såhär i efterhand vet jag inte om det var en sådan bra plan från min sida.
Daniel tyckte dom var sådär och nöjde sig med en kaka.
Jag tyckte om var UNDERBARA och har redan ätit 4st och det finns stor risk att flera kommer finna sitt nya hem i min mage idag. Underbart goda!! Verkligen värda att prova om ni inte redan gjort det...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0