Working 7.30-16.30

Jaha, efter att ha varit ledig i ca 10 veckor och gjort nästan precis vad jag velat och bara njutit då ska man tydligen börja jobba... Tanken var att jobba 2 dagar nästa vecka och det lät väl som en lagom mjukstart??
Men icke, igår blev planen ändrad och jag ska redan imorgon börja och sedan börja jobba heltid nästa vecka, iof bara en vecka men ändå... 7.30-16.30, förstå jag kommer vara helt slut nästa vecka. 
Tur att det är planerat party nästa lördag så man kan slappna av med lite vin o trevligt sällskap...;)

Vad ska man nu göra sin sista dag som ledig?
Ska träffa Kattis o lyssna på Dolly som spelar i stadstrådgården ikväll, men fram till 16.00 har jag inga planer.
(16.00 kommer min älskling hem o då måste jag hinna umgås lite med honom, hann ju inte med det igår...)
Kanske blir en tur till mormor, en lunch där kanske...


På tal om igår, Jonna och jag har infört en ny tradition, igår i sällskap med Petra, tyvärr ska hon ut o resa nästa vecka (avis??!! näää) så då blir det bara Jonna o jag igen. Men vilket fall, förr kollade vi varje vecka på DHW o lagade mat o mös ihop, nu har vi bytt dag, varje onsdag ska vi ses o äta god mat, mysa o titta på Harry Potter.
Varför Harry Potter?? För att Jonna inte har sett någon av dom, helt sjukt jag vet... Haha
Tur att vi har tagit tag i detta... Så igår blev det soppa och våfflor hos Jonna nästa vecka är dte min tur, vad ska lagas då?? Har några olika tankar på det, något gott ska vi nog kunna fixa ihop...

Nehej nu ska jag ta tag i mina sista lediga obokade timmar och göra något vettigt av dem...




Snart är man tillbaka som "växel-häxa" igen... Har telefonvärlden saknat mig??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0