Vårrullar

Igår hade jag en underbar känsla när jag åkte hem från o ha duschat hos mormor (dom stänger av varmvattnet här hemma i tre dagar, läs: bitter), vilket fall så hade Daniel lovat o laga mat tills jag kom hem...
Tänkte bara dimpa ner i soffan med mjukiskläderna o bara njuta av o vara trött efter en dags arbete.

Men vad händer??
Jag kommer hem, ugnen står mycket riktigt på o vårrullarna som skulle bli vår middag låg o svettades därinne...
Vad är då problemet??
JAG HAR TYDLIGEN EN ICKE LÄSKUNNIG MAN....
På förpackningen står det med fet stil: OBS! dessa vårrullar går ej att tillaga i ung! VARFÖR LIGGER DE DÅ I UGNEN UNDRAR JAG??? Får svaret att det där bra är fån, klart de går o göra i ugnen...
Undra varför jag håller i matlagningen här hemma??!!
Slutar vilket fall med att jag får ställa mig o steka dem o fixa klart all mat, suck... Så mycket för o dimpa ner i soffan o njuta... Undra om jag ska göra ett nytt försök ikväll eller om jag bara ska ge upp o laga maten själv???
På tal om det, vad ska man äta ikväll??

Nehej nu måste jag ge mig iväg till jobbet... =)
Ha en fantastisk dag!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0