Vad gör man på 1.5tim??

Jaha här sitter man, ensma, uttråkad, utan att ha något o göra förens vid 14.00...
Ingen idé o ta sig för med något ju när man ska iväg om mindre än 2 timmar o inte är det väder för o ut o sola heller..
Promenerat har jag redan gjort, för tidigt för o äta lunch (eftersom det blev en sen frulle..).
Nehej kanske bara ska ta med mig en bok o koka mig lite kaffe o sätta mig i soffan o mysa en stund o njuta av o inte gör något alls?? Det är väl det man ska göra när man är ledig??

Ja så får det nog bli...




Kommentarer
Maria

Alexandra och kaffe.....vad har hänt :)

2009-08-12 @ 14:42:23
URL: http://viochklumpen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0