Sthlm med syster-yster

Kl 4.45 ringde klockan o jag stegade upp ur sängen o in i duschen piffade till mig så gott det går så tidigt på morgonen.
Kl 5.40 mötte jag Syster, Bk o pappa vid bilen och Taxi pappa begav sig mot Sthlm.

När vi väl framme i sthlm tog vi en skön morgonpromenad till Vete katten där vi mötte Elin och tog oss en skön låång frukost. Sedan var det dags o göra stan, Elin o Bk begav sig på egna äventyr medan Pernilla och jag gav oss i kast med lite shopping. Det är något vi är riktigt bra på. Mycket shopping blev det.
För mig ett par jeans, en ögonskugga, ett rouge o två durschkrämer, Syter köpte, en LV väska, en Karen Miller klänning, en Clöe (om det stavas så) klänning till Ebba, en Tommy Hilfiger skjorta till Ludde, ett par jeans o så några småsaker till.
Shoppa det kan vi, det har vi fått från mamma... ;)


Vid 16.30 bar det hem till Örebro igen och vi var lagom trötta i kroppen då!

Berättade en äcklig historia för pappa om Elin o mannen som snorade ner henne...
Både Pernilla och jag sa, det va sjukt äckligt men inte skulle vi sluta äta för det?? Näää...

Pappa säger då "- Nej det finns väl inget som kan stoppa er två från o äta..."
Hahahah, tack för den pappa!!! ;)

Hade en mycket trevlig dag som alltid med syster!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0