Sommaren med Göran

Igår jobbade jag min första dag på NEA, inte varit så nervös o koncentrerad på länge.
Direkt efter jobbet mötte jag Jonna på gymmet o tog oss ett pass, sen när jag kom hem var jag mer än trött.
Trodde inte jag skulle orka hålla ögonen öppna, men det var bara o svira om för vid 19.30 mötte jag Sandra och Jonna, fikade på Njuta och sedan biomys.
Det blev "Sommaren med Göran". Hade hört olika bud om den både bra o dåliga.
När vi gick därifrån var vi glada, vi skrattade under större delen av filmen och dom som säger att den filmen är tråkig dom har ingen humor...
Helt klart värd att se, till o med så rolig att jag skulle vilja ha den på dvd när den kommer ut... =)



Nehej nu är det dags o ta tag i dagen o duscha o klä sig så man kommer i form till golftävlingen som går av stapeln på Lanna idag. Seriöst värre, Gardsiö open... haha. Det är Daniels pappas tävling som han drar ihop varje år, har till o med en egen vandringspokal, det kallar jag seriöst... Ska bli trevligt, bara vädret håller i sig, ingen lust o spela i regn, inte riktigt min grej. Men det ska nog bli bra!
Ikväll planeras det för fest o party det ser vi fram emot, troligen en sväng till Kattis och sedan Strömpan efter det...
Känns som detta kan bli en bra helg... =)

Svinga lugnt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0