Regn är bra för bönderna, men jag då???

Det är inte lika kul o blogga när man inte kan ta några kort o lägga upp.
I och försig så har det inte hänt så rasande mycket här som är värt o blogga om...

I söndags blev det tvätta, jobba (städa salongen), hälsa på mormor, träna och sen hem o ha myskväll...
Vi fick lite besök av Niklas och en vän som hämtade öl och nallade falukorv.

I måndags började jag dagen med en promenad, sedan ut till Åsby o städa systers sommarstuga i över 7tim, hur kan folk ha det så smutsigt?? Är vi verkligen systrar?? haha Sedan blev det 5km jogging o slö i soffan...

Idag planeras en dejt med Sandra, träna (spinning 45), ett besök på Risbergska för o hämta kopia på mina betyg och sedan ska jag nog sega mer i soffan, helt slut i kroppen efter städningen igår...
Jo vi ska lämna Daniels trasiga Dator också och Maria kommer o hämtar byrån.

Det är vad som har hänt och vad som kommer o hända...

Nehej dags o hoppa in i duschen o göra sig klar så Sandra o ja kan shoppa snart, kan någon ge mig lite pengar först bara?? ojoj, idag är ingen positiv dag känner jag, vill krypa ner i sängen igen o dricka te o se på film hela dagen...

Men icke!! Ta tag i dig själv!!

Ordnig o reda, lådvin på fredag!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0