Lägenhet

Vi kollar lite efter ny lägenhet...
Vi kollar bara runt, ingen stress vilket är skönt, igår var vi o tittade på en som lät fantastisk!

3rok (iof bara 63kvm), balkong, p-plats i hyran, stort förråd, helt nybyggd, vita tapeter, kakel i badrum, tvättmaskin o torktumlare ingick, svart klinker i hallen... Nice enligt mig! OCH det va ett bra pris o en okej hyra.
(Bostadsrätt)

Men min första känsla när jag kom in var, trångt!
Daniel sa direkt ja nu var det ju en 3a vi va intresserade av... haha
Mannen som visade sa att -Jo men men vi kan hjälpa er o sätta upp en vägg här så blir det en 3a...
Ää.. Nej tänkte jag då blir det 2rok istället för som nu 1½rok.

LURENDREJ!!!!!
Dom räknade köket som ett rum, det får man inte!!!!
Fastighetsnörd som man är så blev jag bitter o irriterad på den marknadsföringen...
Men men Lycka till o få den såld, vi vill inte ha den i alla fall... =)

Nehej of tooo woooork!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0