Kräftor

De senaste dagarna har varit fulla av händelser...

Som de flesta vet gick min telefon sönder i torsdags, men förutom det så var jag o lunchade på naturenshus med Carro

Bilden är tagen för längesedan...
Efter vår lunch, blev det en sväng på stan för glass o ja fyndade en kjol för 74.50kr på rean, we like.
Senare blev det ett vad i hjälmarn med Daniel.

I fredags var jag på Uniflex o skrev avtal, jag är numera anställd i en vikariepool för receptionister... coooolt!!!
Sedan drog Sandra o jag till Hjälmarbaden o bada, sola o åt frukt...
Dagen slutade med en kräftskiva gästade av Daniel och mej, eller ja de var nog mest mig, Daniel åt en kräfta jag åt alla andra... (Vi hade som tur var också paj...).

Dagen idag har även den varit lite seg, fick besök av Daniels päron på förmiddagen, blev en sväng på stan och inköp av en MP3 till mig, klarar mig inte utan musik...
Tagit en promenad med Sandra och nu sitter man o väntar på att grilla med päronen, men först till coop för matshopping...

Sedan är frågan, ska man avsluta natten på strömpis eller inte??
Det är den stora frågan just nu!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0