Helgen v.33

Lördagen tillbringade vi på Lanna GK där vi utförde s.k organiserat jordbruk eller som i folkmun vi spelade golf!
Det var ju dags för Gardsiö Mästerskapen. Det var en trevlig dag o vi hade sjuk tur med vädret, när vi slog ut på hål 18 började det komma några droppar regn o när vi kom in så börja det... vi klara oss precis...

Daniel o hans pappa kom på delad första plats
Daniel vann "närmast hål"
Jag vann längsta drive
Vårt lag (daniel, jag o Micke) vann lagtävlingen


Det var jag o 6 män en hel dag på banan... =)
Varför spelar ingen tjej i familjen??? Skandal..

Men nog pratat om golfen.

Var hemma en sväng o piffa till mig lite innan jag mötte Sandra på stan för att gå vidare till fest hemma hos Kattis o Johanna, trevligt med vin o lite nytt folk. Vid 23.45 var det dags o möta Dolly o Jonna för o gå till Strömpis, attan vad runda våra fötter var o attan vad kul vi hade!!
Som vanligt när vi var ute händer det allt möjligt konstigt o vi trivdes som fiskarna i vattnet.
Finns inga som kan festa så bra som vi!!!

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0