Hej då Sandra

Igår trodde jag att det var torsdag hela dagen, men det var ju bara onsdag, på gott o ont. 
Jobbade första dagen för denna vecka och är hemskt trött o fick veta att jag behöver jobba två dagar till så idag torsdag och imorgon fredag jobbas det också, det ger lite bra pengar i alla fall... 

Efter jobbet syndade jag hem o lämnade Aurora, cyklade upp för o möta Jonna o Sandra på Java. 
Det var med all säkerhet den sista fikan och sista gågen som vi såg Sandra före jul. 
Nu känns det verkligen att sommaren är över, 3 hela månader har gått och vi har haft sjukt kul och en helt fantastisk sommar! Nu är det "bara" Jonna och jag kvar. ´Men som Jonna sa "- Vi klarade ju våren så vi ska nog klara hösten också..." Haha, och det tror jag med säkerhet att vi gör. Vi har ju alltid träningen och våra tv/mat myskvällar...


Kolla vad söt strumpa jag köpte till min mobil igår!! 
Inga jäkla fuktskador ska komma till oss igen, nu har han ett eget hem...

 
Hej då Sandra, nästa gång är det vinter!!


Efter vår fika blev det härlig afrodans på Njoy! Man blir verkligen härligt glad av det, endorfinerna bara sprutar.
Blev ett skrattbesök på Björnis igår kväll också, tänk vad mycket man kan hinna på en o samma dag...

Örebro hade besök av Magnus Betné och en kille från Ballar av stål som jag inte lyckas komma ihåg vad han heter.
Ballar av stål killen var otroligt rolig!! Bet´ner var rolig han också men något för bitter för min smak, andra killen va riktigt rolig. Träffande kommentar "... det spelar ingen roll tjejer för ni ser lika dana ut i alla fall, tajta jeans, pumps, o skinnjacka..." Träffande?? Gissa vad vi hade på oss?? Hahah, illa illa...





Kommentarer
Maria

Det är ju Martin Soneby och visst är han rolig! :)

2009-08-27 @ 08:49:28
URL: http://viochklumpen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0