Hampetorp

Igår bar det av för Aurora o mig till Hampetorp och lunch hos Majsan.
(För er som inte vet så jobbade jag o Majsan ihop på Egeryds för några år sedan, hon är en speciell kvinna men jag tycker verkligen om henne!).
Trotts att åldern skiljer på nästan 40år så pratar vi på som bara den och tiden bara flyger iväg =)

Men man rullar därifrån!
Blev bjuden på en underbart god soppa o bröd till lunch, efter det nekatrinpaj med vaniljsås och efter en liten promenad med Malte så blev det kaffe o gräddtårta... Haha, lite lätt hög på socker och mätt var jag när jag åkte därifrån för o möta Jonna o Petra på spinningen, det var med andra ord mer behövligt än vanligt med lite träning igår... =)







Men nu ska det bära iväg till en dag på NEA, ut i regnet!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0