Fuktskada

I torsdags eftermiddag fick jag äntligen smset jag väntat i två hela veckor. 
I fredags efter jobbet tågade jag glad in på 3, krämaren.
Sa det efterlängtade orden... - Hej! Fick ett sms att min mobil mår bra igen! =)

Killen går bakom och hämtar min efterlängtade lilla älskling.
Kommer ut o säger orden jag INTE ville höra - Här är den, men den är fuktskadad så dte gick inte o göra något åt den.

- Är den inte lagad?
- Nej!
- Men vad gör jag nu?
- Ja du kan antingen köpa en ny eller köpa ut denna o sedan starta ett nytt abonemang med en ny telefon...
- Ja det är ju billigt när man är student, vad kostar det o köpa loss den??
- ca 1300 kr det får du en faktura på men de 250kr för reparationen vore bra om du betalade nu så kan du få med dig telefonen direkt.
- Men den går ju inte o använda? Vad ska jag med den till??
- Ja du kan ju spara den som ett minne...

När jag kom hem o tittade p åmin fd. mobil kom det STORA hånet, på displayen satt en lapp
"Hej! Det är underbart o vara hemma igen, jag har saknat dig..."
Hur fan kan man ge en sådan lapp när man just dödat någons telefon???
Ja så fortsatte konversationen och ilskan kokade inom mig.
Det slutade med att jag gick därifrån med en död telefon och en helt ny telefon.
En helt ny cool telefon som jag egentligen önskat mig länge och den är riktigt bra men dock, byta mobil var 8 månad känns lite väl ofta va??

Jaja nu är dte som det är...



Denna va min fd. mobil dock va min grå...


O detta är min nya!!
Visst är den cool?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0