Fest med mormor

Igår var mormor och jag på trädgårdsfest i hennes förening.
Det bjöds på mat o vin o sång av en trubadur självklart var det allsång också...
Det är sådant man gör på fester som har medelålder på ca 70år, hihi tycker om o gå på det där festerna, det är mysigt.
Vid vårat bord satt en så söt farbror, han är 90år o ja har nog aldrig sett någon svepa sitt vin så fort, som han förövrigt inte tycket så mycket om ;) han sjöng alla låtarna dock något före alla andra eftersom man tyckte det gick lite sakta... hehe
Hade även en mycket mysig tant brevid mig, hon sa att ja borde köpa s.k 5-minuters sill och så tipsa hon mig om goda viner... Hoppas jag blir som dem när jag bli pensionär!!



Efter partyt kom Daniel o hämtade mig, vi gick förbi slottskrogen o pratade lite med Niklas och sedan in till Örebrofesten en sväng. Det var helt okej men trist att dte var så lite folk, kanske vädret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0