Bröllop

Nu är det dags o hoppa in i duschen o göra sig iordning snart...
För idag ska det stå bröllop mellan Daniel och Sandra, enligt skvaller o rykten kommer det bli så vackert så det är svårt o hålla tårarna borta, skulle inte förvåna mig om jag kommer så där o gråta...
Som tur är vet vi alla att det är av lycka!!



Tänk den dagen man själv står där som brud.
Det är i alla fall en av mina drömmar, dock vill jag nog ha kvar det som en dröm ett tag til. För tänk så länge man drömmer om den dagen, man planerar, hoppas o önskar. När man väl står där då är dte bara en dag sen är det borta och förhoppningsvis så kommer det aldrig åter. Jag vill ha kvar mina planer ett tag till...
Men någon gång vill jag gifta mig, vara en tuff prinsessa för en dag... thihi

Men idag handlar allt om Sandra & Daniel!!!


(Bilder o allt kommer imorgon!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0