Söndag

Det har hänt något konstigt, det är fruktansvärt och inte alls likt mig för 5 öre.
Jag kan inte sova längre!
För bara ett halvår sedan sov jag till kl11 utan problem, men icke!!
Nu är jag glad om jag sover till 9, idag har jag vart vaken till o från sen kl 7 och vid 8 gick det inte ens o somna om, så ca 8.30 fick jag ta och masa mig upp... Varför är det så??
O det konstiga är att det är bara de dagar när jag får sova, igår när Jonna fick för sig att vi skulle träna vid 10, då va det inte lika lätt o gå upp kl 8 och inte heller på vardagar. Är det något virus. så fort man måste gå upp då säger kroppen sooooov och när man väl får sova så säger den vaaaaaakna??
Dumt till tusen är dte i alla fall.

Idag är dte i alla fall ätardag, som jag har längtat, ska snart sätta mig och mumsa i mig mackor och kanske lite oboy, senare blir det hem till mamma o pappa på söndagsmiddag, kan det bli bättre en ätardag??
Frågan är bara vad jag ska lyxa mer med ikväll?? D och jag har bestämt att vi ska ha "svullar" kväll ikväll, men vad ska man lyxa med för mat då?? Jag ska såklart dricka lite cola idag och äta iaf en glass... ;)
Haha, ja kommer gå upp allt på en dag som jag gått ner så här långt, men dte är det värt.
"Jag äter inte för att leva, jag lever för att äta..."

 Ingen sådan här macka idag inte...
Nej idag blir det bara god mat o ingen våg så långt ögat kan nå!!

Ha en underbar söndag det ska jag ha, frulle nu och sedan en promenad i solen!!!


Kommentarer
Carro

Ah underbart citat =) Jag håller med till 100% Me like food ;) Puss vännen!

När drar vi till cst? Ska ni med på gessle?!

2009-04-19 @ 11:21:50
Anonym

Dom där mackorna är det slut med för min del! :)

2009-04-21 @ 18:57:18
Jonna

Dom där mackorna är det slut med för min del! :)

2009-04-21 @ 18:57:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0