Maaat

Tusan vad jag åt på min ätardag, fick i mig mat för ett helt år framöver, D sa att jag åt som 4 vuxna män... haha
Men ni vet när det är sådär att man inte har något botten?? Man känner lixom inte mättnad hur mycket man än äter, passande nog hade jag en sådan dag i söndag. Och det kan man ju lugnt säga att jag fick äta upp på natten, tusan vad illa jag mådde, haha

Dagen till ära passade vi på att äta lite glass i solen!

 

Provad såklart Ben & Jerrys nya glass från GB,men njeee...
Visst var det god, men inte i närheten av deras vanliga glass.
Och lite väl mycket kaka för min smak, nje den blir det kanske bara en gång till i sommar ;) hihi

Vi hann också leka pensionärer i söndags, tog oss en cykeltur på eftermiddagen och satt i solen och tittade på vattnet vid naturenshus (och några andra små stopp på vägen hem...).

  

Underbara söndag!



Kommentarer
karolina

Ah, alskar bilden pa dig och daniel

2009-04-22 @ 09:59:17
URL: http://karolinas.blogg.se/
Fia

Håller med dej om ben & jerrys glass. Deras andra glass är mycket godare. Och för mycket kaka över det hela som du säger. Kram

2009-04-22 @ 21:04:54
URL: http://fiiiat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0