Snart händer det...


dag kvar...

Ja nu är det absolut inte långt kvar o man kan nästan säga att det är

dagar kvar...

För just nu i denna stund besiktigas våran lägenhet så under förmiddagen får jag nycklarna.
O i eftermiddag åker mamma o pappa o jag o shoppar på IKEA o ställer dit sängen o lite små saker.

Men den stora smällen sker imorgon.
Så har ni inget för er är ni välkomna o komma o hugga i en kartong imorgon ;)
 

Vet inte om jag kan säga att jag är nervös, lite pirrig, spänd är jag.
Eller jo jag är nog nervös också...
Tänk from imorgon bor jag på Skyttegatan och är sambo.
Kommer alltid träffa min man.
Kommer dela räkningar o matkonto med honom.
Städning, matlagning, fritid, vardag, fest...
Allt, större delen av mitt liv med andra ord.

Men det ska nog gå bra o anpassa sig till det också så småningom.
Tror vi kommer få hur kul o mysigt som helst.
 



Ps. Karro nu slipper du läsa min nedräkning längre... ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0