T.I.C

Höstens första T.I.C var det dags för idag.
Therese, jag, Helene o Kicki möttes vid Harrys ca kl 19.00 för o äta lite gratismat o kolla runt vilka företag som var där idag. Som vanligt var det mycket god mat! Det var lika olika företag där, smycken, skor, smink, väskor o annat skojs.
O trod et eller ej, men jag VANN!!!!!!! Ett armband, wwwiiii... så glad är jag. Jag som nästan aldrig vinner något.
Kanske skulle man skaffa sig den där tips raden som vi pratade om idag i alla fall...

 Maten...

 Kicki o Helene

 Therese (som äntligen har lärt sig sitta still på kort... =)


Bra kväll o dag o imorgon är det redan onsdag.
Nu dags o sova så jag orkar upp...
Natti, sov gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0