Skivstång/kondision

Igår var det dags igen, efter nästan 2 veckor av förkylning, begav jag mig till Friskis o Svettis för terminens första träningspass. Mötte Therese där o vi va ungefär lika peppade som isbjörnar i öknen. 
Men nu måste vi/jag ta tag i det hela, komma igång igen.

Vi körde skivstång/kondition 70min igår, ett mycket bra pass med bra musik o bra fart i.
Trotts att jag kände mig stark som om ja va medlem i tändsticks föreningen o smidig som en flodhäst i balettskor.
Men svetten fick rinna o musklerna jobba, blev peppad efter andra låten o körde järnet.
Känner att träningsvärken börjar komma så imorgon behövs det nog lyftkran för o få upp mig ur sängen.
Tänkte boka samma pass till nästa vecka, men det va fullt redan... =(
 
Får nog bli ett aerobics pass o ett bräda medel pass, kan funka det också.
 Måste bara ta tag i o ut o springa också, men det kanske reder sig det här...

Nu är det dags o ta tag o vika avier!
Ha en underbar dag...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0