Potatis



I helgen har jag vart en riktig soffpotatis...

Man kan säga att jag inte har gjort något alls egentligen.
I fredags fikade jag med Jonna o Karro efter jobbet det va min höjdpunkt denna helgen.
Efter det hämtade jag Bamse, pratade med Gustav, va o handlade o sen var det av mot D o myskväll.
Lagade jätte mumsig lasagne o tittade på film.

Lördagen började som de flesta andra lördagar:
D gick upp o lekte med datorn vid 6 tiden medan jag låg kvar o sov,
blev väckt runt 8 av att det luktade kaffe (älskar o vakna till den).
Vid 10,30 masade jag mig ur sängen o vi tog en promenad med Bamse.
Sen var det dags för frukost o Duck Tales.

O eftersom det regnade så var det ju inneväder.
Men de som känner mig vet att jag inte kan vara inne o inte göra något en hel dag.
Hur gärna jag än vill så går det inte, jag blir på super dåligt humör då.
Även så denna dag så det slutade med att Bams eo jag åkte en sväng till mormor o senare tillbaka till D.
Vi kollade på en film o sen gick ja o la mig bitter eftersom det kändes som en bortkastad dag...

Söndagen började nästan likadant som lördagen förutom det att jag fick frukost på sängen.
Han försöker allt ibland min lilla skrutt.

Ansträngde mig för o inte göra något alls en dag till, fick dock med mig D o Bamse på en långpromenad.
Senare bar det av hem till Päronen för o fira pappsen som fyller år den 13/9.
Men de ostarna åker till Frankrike i veckan o har det bra...
(Vill också!!!)

Det är det som har hänt i min helg.
Inte mycket alls med andra ord.
Men men jag måste väl lära mig o vila, o inte stressa runt,
annars lär min mage aldrig må bra.
Jag ska försöka jag lovar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0