Packa

Ja nu måste jag verkligen ta tag i det hela.
Det är inte många veckor kvar till vi ska flytta o till igår hade jag inte packat en pinal.
Men fick lite fart i tassarna igår o packade 5st kartonger, lagom stolt är jag.
Men insåg också att det kommer gå åt fler kartonger än jag har samlat på mig.
Ska ta hem några fler kartonger idag men är det någon som har kartonger över så säg till jag kommer som ett skott.
Är det någon som bara älskar o packa eller bara vill vara en hjälte o hjälpa mig ja då vet ni också vart jag finns.
Suck detta kommer ta lång tid, o ja måste verkligen kasta o sortera bort lite skräp.
Va man hinner samla på sig.

Men lite duktig har jag vart med mina 5 kartonger tycker i alla fall jag!







Kommentarer
Linn

"Vi" as in... Vi? :)

Det är alltid förväntansfullt och spännande att flytta, tycker jag.

2008-09-09 @ 18:14:45
URL: http://linnnn.blogg.se/
lally

Japp som i vi med stort V!!!

2008-09-09 @ 22:03:05
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0