Modem

Eftersom vi ska flytta så beslutade vi att uppgradera modemet, vilket tydligen är bra så att det går fort fort fort enligt D.
Lydig som jag är så pratade jag med ComHem o såg till att from 1/10 så får vi snabbt snabbt internet, som han längtar min lilla man.

Men så händer det!!!
Häromdagen när jag ska surfa runt lite i världen så går det inte...
Det står bara att jag måste ange användarnamn o lösenord!!!!!

Vad gör man helt otroligt att det alltid ska hända något med det tekniska.
Återigen fick jag ringa till trevliga ComHem, o vad säger dom???
Joo, jag måste snällt traska till Statoil Österplan för o hämta det nya modemet o koppla in det eftersom de har kopplat över till det nya modemet redan nu, trotts att det egentligen är 3 veckor för tidigt...
BAH!!!! WHY MEEEE?????

Ja vet egentligen borde jag vara glad för det går fort fort fort o bla bla bla, men jag fick sitta o pilla i en röra o leka teknisk, inte min grej, jag tror att sladdar har ett eget liv  o de arbetar seriöst alltid emot mig!!



Ser ni röran där bakom???
Okej det ser inte så illa ut som det var...

Men nu funkar det i alla fall, men inte vet jag om det går så mycket fortare...
Men men kanske är min dator som börjar bli trött, eller så förstår jag mig inte på det hela...
Tur jag har en teknisk man =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0