Flytten



I lördags var det som bekant dags o bära lite kartonger o annat härligt.
Det såg verkligen hemskt ut i min älskade lägenhet, men det tog inte lång tid innan kartongerna försvann.
Styrkan hos mig bestog av, jag, pappa, Per o mamma...
Mamma bar fram till dörren (då hon imorgon onsdag opererar knät så hon inte får bära o springa så mycket) mendans vi andra sprang upp o ner i trappen, det vill jag kalla träning, hehe...

Men det gick över förväntan o efter två last per lägenhet så var vi klara o trötta o samlade alla hos päronen för o äta lite soppa. Sen bar det av hem till oss för o packa upp o placera ut lite möbler o ha oss.
Många kom o hälsade på under kvällen, päronen, Daniels päron, Eve, Karro o vår trogna "son" Niklas.

Vi slutade kvällen med en promenad till Hemköp o fick med oss varsin pizza från vedugnen.
Gick över förväntan, mycket smidigt enligt mig...

 



Niklas hittade sin plats i hallen, där hade han både
öl, snacks o koll på både mig o Daniel när vi packade upp...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0