En tur till Vingåker kanske??

Förra helgen hade Therese vart i Vingåker o shoppat skor, blev sjukt sugen jag med o fick tack gode krambjörnar med mig Karro dit, she´s my hunny bitch!

Vi brände oss en bra skiva till bilturen, sedan hämtade vi Aurora o det bar iväg...

Väl framme hittade vi mycket mycket snygga kläder, här kommer några av våra outfits för dagen...
Vilken borde bli dagens outfit??


Nr 1.


Nr 2.


Nr 3.


Nr4.


Nr 5.


Det finns en 6:e outfit men fick tyvärr inte med denna på kort, kanske Karro har den?
En underbar blå klänning med vit rund krage, me like!!

Nr 6.

(Uppdatering, Karro hade en bild på en 6:e outfiten...)


Så, var ärlig, ge dessa outfits poäng på en skala mellan 1-5, så berättar jag sedan vad vi shoppade... ;)

Blev sedan bjuden på lunch av Karro, underbara människa!!
Det blev McD, me like!!! '
Tragiskt, men det är så förbaskat gott, jag o skräpmat är bra vänner, ge mig pommes inte nån jävla ruccola...;)
Orkar inte tänka på nyttigt o inte nyttigt, bra för vikten inte bra för vikten.
O nu när jag fått min underbara IBS så är ju inte fibrer det bästa för mig, tur i oturen... ;) Thihi

Nehej nu är det dags o hoppa in i duschen så jag hinner till Karro o dricka lite vin ikväll!


Kommentarer
Maria

Åhhh...så tjusiga ni är :) Den där blommiga kjolen du provar är ju bara för läcker. Du slog till va?! ;)

2008-09-15 @ 10:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0