Ca

dagar kvar... 

Snart händer det... 
Börjar nästan bli lite nervös, känner mig som ett barn som väntar på jultomten.
Ikväll kommer mamma o hjälper mig o packar ner köket, hoppas vi hinner allt.
Hoppas även hon har med sig några väskor jag kan packa kläder i.
Det är hemskt vad mycket kläder jag har, ska verkligen ta tag i o rensa en hel del.

Igår vann jag kriget mellan mig o ugnen!!!
O tackvare Niklas vann jag också kriget mellan spisplattorna o mig!!!
Det va det jobbigaste jag vart med om, 2 dagar har jag skurat o gnott.
Trodde jag skulle få träningsvärk från boxningen i måndags med den träningsvärk
jag har är absolut från allt skurande.
Det är nog en väldigt bra o effektiv träningsform. 
Ska skura oftare, o nu inte enbart för att det ger en bra träning...
Blir ett besök på Öob idag också för mer inköp av skurmedel o trasor... 

Men nu jobba. 
Ha en bra dag!!



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0