Ca

 Dagar kvar...


Ja nu går det fort, o packningen flyter på ganska bra tycker jag själv.
Ikväll tänker jag mig packa kläder o lite annat smått o på onsdag kommer mamma o hjälper mig o packa köket.
Skönt med lite hjälp, det kan behövas.

Undra om tandläkaren är ute efter mig!??
När vi va på konferens ringde de o ville ha mig dit o ja sa snällt att jag skulle återkomma.
Vilket jag inte gjorde, tänkte dra på det där ett tag till.
Men idag ringde de hit till jobbet, det var väl o ta i?? Jaga mig på jobbet, ska man aldrig komma undan??
Jaja lika bra o ta tag i det då, ska dit den 30/9 nu.. fy bubblan ja gillar inte tandläkare.
Men nu ska ja ta mig en frukt, det är väl bra för tänderna??

Ha en bra dag...


Kommentarer
Sandra

Om två år får du komma till mig och undersöka tänderna! jag ska vara jättesnäll!

2008-09-22 @ 09:18:19
lally

Ja kommer direkt till dig det lovar jag!!!!

2008-09-23 @ 11:15:47
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0