Birdie


Denna vecka tog jag tag i det hela, jag bokade in en golfrunda som gick av stapeln igår onsdag 3/9-2008.
De medverkade var; Mamma, Pappa, jag o Daniel.
Oj oj va kul vi hade, mysigt värre, o vi har redan lovat att det ska bli minst en runda till iår.

O det BÄSTA av allt är.... JAG GJORDE MIN FÖRSTA BIRDIE (vad jag kan minnas)!!!!!
Jag blev så sjukt glad, skuttade o hoppade o tjatade om det resten av rundan, thihi.
Endast 2st slag på ett helt hål, är det inte underbart???!!!
(För er oinvigna golfare, birdie = 1 slag under hålets par)


Någon som vill spela med mig snart igen???
Jag är såld på golf igen, insåg iår att jag faktiskt har saknat o spela, är nästan sugen på o ta en lektion av min fd tränare Micke igen. Men så långt kommer jag nog inte. Men mer golf vill jag att det ska bli iår.



 

Min mamma är så söt, igår sa hon:

Alexandra! Om du hade fortsatt träna så hade du kunnat gå långt, det vet jag.
Du har en så fin o mjuk sving.



(Skönt o veta att man har någon som tror på ens golftalang...;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0