Underbar höst

Hösten är helt underbar!
Speciellt de dagarna då solen skiner, träden är så vackra o luften så frisk.
Så var det i söndags, beslutade o ut o springa innan frukost/lunch, va en jobbig runda av någon anledning men jag tog mig runt o kände mig glad o piggare efter.
Sedan fick jag med mig min trogna promenad kompis, Bamse på en sväng genom stadsparken till mormor.
Där pratade vi recept o mös tills det var dags o traska hemmåt o se vad mannen i huset hade för sig.

Det va en riktigt skön helg, lugn men ändå har vi gjort endel så det känns inte bortkastat...
Fler sådana helger Tack!!





Kommentarer
Linn

Åh! Jag håller SÅ med dig, fröken Andersson. Hösten är ljuvlig när den visar sin bästa sida! Jag saknar en hund att promenera med, annars är allt som det ska. :) Glad att du har din Bamse så nära. Hihi. Sötast.

2008-10-17 @ 08:02:38
URL: http://linnnn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0